Flåsarn- -

Kedjebrev :-)

1. Jag har i mitt liv:

(*) Rökt en cigarett

(*) Druckit så mycket att jag spytt

( ) Krockat någons bil

( ) Har krockat med moppe

( ) Stulit en bil

(*) Varit kär

(*) Blivit dumpad

(*) Haft sex på offentlig plats 
 

(*) Snattat (hade ju en dålig period)

( ) Fått sparken

( *) Varit i handgemäng...... (dålig period,jag var ju så tuff)

(*) Smugit UT ur mina föräldrars hem

(*) Blivit påkommen av någon när jag har sex

(*) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka

( ) Blivit arresterad

(*) Gått på en BLIND DATE

(*) Ljugit för en vän.

(*) Skolkat (för många gånger)

( ) Sett någon dö  

( ) Varit i Kanada

( ) Varit i Mexiko

(*) Flugit flygplan, suttit i

( *) Gått vilse ( i skogen hos mormor.. med mormor)


(*) Rest runt I Sverige


( ) Besökt Washington DC


(*) Simmat i havet

(*) Känt som du skulle dö (när jag födde barn )

(*) Gråtit dig till sömns

(*) Lekt tjuv och polis

( ) Nyligen ritat med färger


(*) Sjungit karaoke
   

( ) Betalat för maten med enbart mynt

(*) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.

(*) Busringt  (alltid)

(*) Skrattat så mycket att någon dryck kommit UT ur näsan

(*) Fångat en snöflinga på tungan

(*) Dansat i regn

(*) Skrivit till Jultomten

(*) Blivit kysst under en mistel.

(*) Sett solen gå upp med någon du tyckt om (midsommar -02 med Micke,vi sågs aldrig mer)

(*) Blåst såpbubblor

(*) Grillat på en strand

( *) Gått på en fest du inte var bjuden till
  
(*) Åkt rullskridskor

(*) Åkt skridskor


2.Något smeknamn?

Lina,Forslund,Flåsarn,Älskling,Idiot m.m

  

3. Pappas namn?

Per


4. Mammas namn?

Annelie

  

5. Favoritdricka?

Coca Cola tror jag

  

6. Tatuering?

Ja  2 st


7.Kroppspiercing?

  inte längre..


8.Hur mycket gillar du ditt arbete? 1-10

älskar att vara mammaledig :-)


9.Födelseplats:

Gävle


10.Favoritsemesterort?

Vet ej


11. Har du nånsin vart i Afrika?

Ja.. eller vänta, är inte Sätra, Afrika?

  

12. Någonsin stulit en trafikskylt?

Ja

  

13. Favoritmat?

Det är mkt.. 

  

14. Favoritdag i veckan?

fredagar tror jag nog


15. Favoritmärke på kroppstvål?

håller inte koll på vad jag använder,tror det är nivea. 


16. Favorit TV-show?

En massa skit bara..


17.Tandkräm?

colgate..


18. Favorit doft?

Min samba parfym som jag fick av svärmor i Julklapp.

  

19. Vad gör du för att koppla av

Myser med min älskling i soffan framför en bra film..

  

20. Till alla er som läser detta:

Jag är bäst, ingen protest!

  

21. Hur ser du dig själv om 10 år?

Har säkert  4 barn, tuttar ner till knäna och en mage som går att rulla ihop..påsar under ögonen som jag kan slicka på och risigt,tunt hår..

  

22.Vad gör du när du är uttråkad?

Sover eller kollar på tv..

  

23. Vad tycker du om att få?
En kram från min sambo... det betyder mkt.
Och ett leende från min dotter..



Kommentarer
Postat av: Suss

Du har ju en sån grymt bra syn på dig själv om 10 år. :D hahaha

2008-02-03 @ 12:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0