Flåsarn- -

17/3 Måndag

Först så vill jag bara säga :

GRATTIS ALEX OCH KATRIN TILL ERAN POJK :D
vilken lycka! tur att allt gick bra.
Ska bli skoj att komma o kika på bebisen imorgon.

Sen så...
idag har jag o Ante varit till familjerätten och skrivit i papper för faderskap..
det gick  hur bra som helst, så nu är Andreas pappa juridiskt oxå :)
Självklart så valde vi gemensam vårdnad.

Är hemma hos min pappa i Forsbacka nu och häckar.. blir väl här ett tag med tanke på att Andreas jobbar eftermiddag idag.. börjar kl 14.30 och slutar kl 24.00..
Maya-Mys ligger o sover på några madrasser på golvet och min syster Miranda sitter o spelar Zoo Tycoon eller vad det heter.
Snart så kommer väl Sussi hit oxå.

Nu är det 8 dagar kvar tills vi får nycklarna till lägenheten :)
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAAAAAAAAAAAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0