Flåsarn- -

20/3 Skärtorsdag.

Hej hopp!

Idag så tog jag o Ante 9.40 bussen från Bergby in till stan..
där käkade vi på Subway och sedan så gick vi hem till Alex o Katrin en snabbis..
vilken söt liten bebis dom har.. så otroligt söt.
VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN ROBIN.

Sen så var Ante tvungen att ta 12.30 bussen hem för han skulle iväg till Norrsundet och jobba.. då passade jag på att ta bussen hem till mamma för att betala räkningen för adressändring..så nu är man ju super rik.. eller inte.

Nästa vecka så flyttar vi :D

min lilla bebis är hur hes som helst...låter väldigt gulligt men jag hoppas att hon inte blir förkyld eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0