Flåsarn- -

Jag vill..

Det finns en sak som jag vill väldigt mkt just nu..
men jag kan inte säga vad..
fast egentligen så är det 2 saker som jag vill..
men båda är hemliga just nu iaf..
SYYYYND FÖR ER :P

Jag kan inte rå för att jag vill dessa 2 saker..
det bara är så liksom..
men men..
vi får väl se vad som händer..(och fötter)..


Nu ligger min älskade lilla Maya-Mys och sover i min mammas säng..
När hon har vaknat så ska vi ta en tripp till Köpis och kika runt lite..
kanske köpa lite påskgodis tills i helgen och sen så ska vi åka hem och mysa och vänta på Ante
som slutar kl 24 inatt.

TJOFLÖJT!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack så mycket för komplimangen! :-)..
jag tror att jag vet vad en av dina hemligheter är. Men de säger jag inte till nån ;-)

2008-03-20 @ 17:05:49
Postat av: Lina

* halkar in och säger hej * Fin blogg ni har! :)

2008-03-20 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0