Flåsarn- -

*Det har spårat ur*

Japp.. Ante diskar ju!
Vad är fel?!
Han har ÄNTLIGEN lyckats slita sig från datorns starka armar och står nu med diskborsten i näven och arbetar på att få ALL JÄVLA disk ren.
Felet med detta är väl att klockan är snart 2 på natten...bara 10 minuter kvar.
Hur normalt är det?
alltså att diska nu?

Jag ska hänga tvätt iaf.. Mayas sängkläder.

Idag har jag varit arg..Ante hade köpt fel sorts kyckling..
men det ordnade sig tillslut och jag kunde iaf göra god mat trots felet.

Imorgon så jobbar Ante eftermiddag, kl 14.00-22.15..

På tors så ska jag o Maya på öppna förskolan på Brynäs med en massa andra unga mammor och deras sötnosar :) ska bli såå kul, var längesedan man träffade dom, tror det var i Januari faktist som vi var på barnvagnsbio tillsammans.

Hej svejs..

image103

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

godnatt!

2008-05-19 @ 02:11:57
http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0