Flåsarn- -

Du & Jag

Mitt liv är perfekt just nu..
jag har min sambo Andreas som jag älskar hemskt mycket
och våran dotter Maya som är helt underbar och som jag älskar mer än något annat.
Vi bor i en 3:a i ett barnvänligt område i Forsbacka.

Konstigt hur saker och ting kan bli egentligen..

Vi gick på gymnasiet tillsammans..jag gick en klass över dig.
Vi sågs varje dag och satt ofta o snackade kring samma bord med lite vänner..
Jag hade redan en sambo o var förlovad..men visst var jag lite småkär i dig endå :P
Jag tog studenten-05.. vi tappade kontakten..
en hel del problem gjorde så att det tog slut mellan mig och mitt ex.. den 9/10-05..
du började skriva till mig på MSN och vi började ses ute på krogen och följde med varandra hem osv..
2/11-05 är det officiella datumet då det blev vi två, min 19 års dag alltså.
Vi flyttade ihop i Januari-06 till en liten liten liten 1:a 30kvm..
Hösten-06 så flyttade vi till en 2:a i Bergby, där vi försökte leva tillsammans som vanligt folk..
det var svårt.. mycket bråk och mycket sårande av varandras känslor..
29/1-07 Fick vi beskedet : VI SKA HA BARN
chocken lade sig som en dimma över vårat hem..
inget var sig likt längre.. det enda vi pratade med varandra om var : behålla eller inte behålla
Jag valde att följa MITT hjärta och ställde ett ultimatum: Antingen så är du med mig på detta eller så tar jag mina saker och flyttar.
Efter mycket om och men så valde du att stanna vid min sida, vilket jag är enormt tacksam över.
9/10-07 på din 20 års dag så föddes Maya, den finaste flickan i världen :)

Tack för allt älskling.
Hoppas vi får fler stunder tillsammans.


Vintern-05, nykära :)
image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0