Flåsarn- -

FIREFOX HELVETE! BLOGG DESIGN!

Ja!
Här sitter man o kämpar för sitt liv, bara för att få en någorlunda snygg blogg..
När jag typ har fått iordning på bloggen så ser jag att kommentarerna inte syns..
jag ändrar och ändrar,dampar och dampar,skriker och sliter..men inget hjälper..
Blev skit förbannad o skrev till en kompis Nicki o frågade om inte hon kunde hjälpa mig..
Fick till svar:
-Men jag kan ju se kommentarerna..

Jaha, va fan är det för fel dårå?
Skrev till Ida  IhuvudetpåIda  och sa att Nicki kunde se allt, då skrev hon:
-Det kan jag också...

Men va fan i helvetes jävla skit är det dårå?!
Då skrev Nicki:
-AHA du har firefox...

Där har jag felet och problemet, jävla firefox!
Aja, får väl ta o kolla på bloggen genom vanliga internet i fortsättningen!

Annars då, vad tycker ni om min blogg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0