Flåsarn- -

Har besök..

Japp, har besök just nu av min syster Isabell..vi har varit ute på promenad ut till Ladis och så har vi handlat lite på Konsum,behövde lite mjölk och bröd.
                  
Isabell på Cityfesten-07, äter Fish N Chips.


Mitt huvud håller på att sprängas.. känns som att jag har en hel jävla by där inne som bankar och slår..*aj*

Ante slutar kl 22 ikväll har jag för mig.. Isabell ska hem kl 19..
vad ska man göra då?
Funderar på att kika på någon film..vet inte vilken men det lutar isåfall åt den mysiga och helt underbara filmen Ghost.


Aja..
ta det lugnt.




Ozzy och Zakk på den gamla goda tiden :)
image83


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0