Flåsarn- -

*KISS*

God Morgon alla morgondyrkare :)

Ante kom hem för typ 40 min sen och väckte mig..
Så nu sitter jag här o försöker pigga på mig lite.
Lär snart börja städa lite..

Idag så ska jag o Ante åka till STHLM och kolla på KISS :)
Ska bli skoj faktiskt...
Vi åker så fort första barnvakten (Ida) har kommit.. runt 11..
då ska vi först åka till Örbyhus,hem till Anna för att kika hur hon bor och hämta upp  hennes karl Johan och hans brorsa.. minns fan inte vad han heter..
Sen bär det av mot "Den stora staden".

Är så skönt att vi ska åka bil dit.. då kan man liksom ta det lugnt och inte trängas på skitiga tunnelbanor bland en massa andra..
Och det ska bli så fruktansvärt kul att få se Paul Stanley :D
O ja, Gene Simmons oxå då såklart..
På eftermiddagen så ska Sussi vara barnvakt, då MÅSTE hon gå hem till min pappa ett tag, för tydligen så kommer min farfar o hälsar på.. synd bara att inte jag får träffa honom..det är ju inte så ofta man göra det.. kanske 5 min vartannat år eller mindre.. men men..

Paul Stanley-83 (någon gång).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0