Flåsarn- -

*Morgon till kväll*

Vart lite tjafs här imorse, Ante vägrade kliva upp.. så jag skällde lite på honom.
Tillslut så kom han upp oså fattade han tag om gitarren och spelade och sjöng för Maya..
hon tyckte det var så intressant, och självklart så var mamman där och fotade.



När klockan var strax efter 14 och Ante hade åkt och jobbat så kom min mormor och hälsade på med en massa fika..
rabarberpaj och vaniljsås och nå konstiga skit goda fikabröd.
Vi fikade och kollade på kattungarna..
sen väckte vi Maya lite lugnt och gick ut på promenad i 1 timme..gick förbi Catarina med lite sandaler till David och Lova.
När vi kom hem igen så var mormor snäll och diskade åt oss :)
Så det slipper Ante göra när han kommer hem ikväll :)
Tyvärr så har jag inga bilder på Maya och hennes gammelmormor.. men jag har på Maya och hennes mormor från igår..den är lite suddig,men va fan liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0