Flåsarn- -

Tisdag..

Var inte så längesedan jag vaknade...

Ante har åkt till Sandvik och jobbat, Maya springer runt i sin gåstol och jag är trött.

Denna helg har varit jätte bra, jag o Ante har umgåtts utan att bråka :)
Men igår så vart det en del bråk... men men.. vi blev vänner ganska snabbt igen.

Nu har jag lagt Maya att sova i sin säng.. när hon vaknar så ska vi ta en lång promenad, vart vet jag inte men jag tippar på att vi går upp mot Herrgården oså... eller så går vi runt i byn..
får väl se vart vägarna tar oss... ut o gå ska vi iaf!

Jag fattar inte.. är så jävla sliten om dagarna nu.. kanske är det pga allergin o att jag inte har tagit någon spruta mot det ännu..
Fick nå immunförsvars tabletter utav mamma igår.. ska ta 6st/dag.. dom smakar skit illa..
men mamma säger att dom får bort allergi symptomen..får väl hoppas på det då.

Aja.. kanske skriver mer sen.


image80


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0