Flåsarn- -

Bajs i ansiktet?!

Har kikat på TV mest hela kvällen faktiskt..trodde att vi skulle kunna se nåt avsnitt på DH´s 3:e säsong..men ICKE...
vi hade ju redan sett alla avsnitt!
Så nu lär vi ju beställa 4:e säsongen :)

Tjafsade lite om vilken film vi skulle se...Ante ville se Arn 2... det ville inte jag..
men eftersom att jag är en sån snäll flickvän så sa jag att;
"Om jag får se på Miami Ink,Hål i Väggen och Erik och Mackan-Snygga och smärta.. då kan vi se på Arn efter det"..
han gick med på det...
Men.. så blev det så här...
jag tröttnade efter ca 30 minuter, gick ut och rökte... tog sedan ett bad med nyaste numret av tidningen Mama och bajs(?) i ansiktet....
nerå.. det var en chokladansiktsmask... men det såg ut som bajs,kändes som bajs(?) och luktade som choklad...
man såg ju bokstavligt talat S K I T fräsh ut i fejjan av den guckan...

Nu sitter jag här.. våt och.... nej då!
Jag sitter bara här..rakt upp och ner och har jätte tråkigt..
Ante kikar fortfarande på Arn.

Börjar fundera lite smått på morgondagen.. hmm..

Nu väsnas Maysan..

höres senare maybe.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Eftersom du bloggat om Erik & Mackan tänkte jag att du ville veta att programmet har ny sändningstid fr o m nu på söndag 7/12. Ny tid är klockan 20.00 på TV6.

2008-12-06 @ 09:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0