Flåsarn- -

Desperat husfru...

Det är jag det...
haha nej då..

Men idag har jag varit ganska så duktig, efter att ha lagt Maya i sin säng och sedan somnat i soffan runt 9 och sedan sov till 12.15 så tog jag mig o kragen och plockade undan alla dödsfällor (läs leksaker).
Och när Ante kom hem så gjorde jag makaroner med pastasås... ja jag gör pastasåsen själv.
Det blev uppskattat :)

Nu håller Ante på och kollar på en dokumentär om In Flames.. fan va tråkigt.. men sen ska vi fortsätta att se på säsong 3 av Desperate Housewives, tyvärr så råkade jag somna igår och missade typ 1 ½ avsnitt.. så ska det inte bli ikväll.

Sen när Ante har gått och lagt sig så ska jag sätta mig här och spela Sune och hans värld-pussjakten, det är så kul :)

Vi har iaf bestämt oss nu för att säga Ja till dagisplatsen tills vidare.. bättre än inget liksom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0