Flåsarn- -

Fulöl!

Svar till dig lilla Sussi;
nope det var inte skinande rent, absolut inte.. men jag hade iaf plockat ihop leksaker o sånt :P
när vi kom hem låg ju tv-spel och dvd filmer på hela golvet...
Men skitsamma, jag bryr mig inte.. ser ut så varje dag pga Maya iaf :)




Idag har varit en tröttdag.. Maya och jag vaknade kl 11.30.. fy fan..alldeles för länge sov vi.
Jag vet att många kanske avundas att jag har ett barn på 1 år som sover längre än till 7.. men va fan.. det är inget att avundas, man får ju liksom inget gjort hemma om man stiger upp ur sängen sent + att man är som ett lik sen resten av dagen.

Imorgon så blir det andra bullar, då ska jag försöka dra mig upp när Ante kliver upp.. runt 6.30 typ..
då ska jag käka frukost i lugn och ro till Maya vaknar för att sedan ge henne någon macka..
sen ska vi gå ut och gå, trots att det är tidigt.

Ante slutar kl 13 imorgon, ska försöka få med mig honom till Dollar och Rusta i Sandviken, jag vill handla lite saker.. tex ny mopp.
Ja, och så vill jag äta tacos imorgon kväll..




Kommentarer
Postat av: Ida

ååh..jag ska käka tacos imörra =)



Ska va "vakt" på lottas födelsedagsparty och dom ska käka tacos, så då tänkte jag sno lite *moahhaha* lr vakt & vakt, lotta ville att jag skulle kika in lite då & då.. Vi lär ju träffas nån dag & hitt på nå å.. var ju ett tag sen nu!

2008-11-27 @ 23:35:53
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: susanne

Jag blev inte sur för det du skrev. Mn det lät som att jag hade röjt runt som en tornado ungefär. :P hahha

2008-11-28 @ 15:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0