Flåsarn- -

Iaf, angående desperate housewives DVDboxen..

Satte första skivan i xboxet, lade mig i soffan..
det gick segt.. segt...segt..
inget hände, så jag stängde av och tröck på igen...
denna gången så fick jag välja språk.. sedan kom det en massa Varningstexter om copyright osv..
sen lade allt av..
Jag fick panik.. gick in i Mayas rum, kopplade loss hennes DVD och självklart så vaknade Maya av det.. så jag fick sen sitta med en unge i knät medans jag kopplade in DVDn i våran TV..
satte oss i soffan, tänkte att "Nu jävlar lär det funka"... och visst gjorde det det.. i ca 5 min, sen började filmen hacka och bli super kass.
Less är bara förnamnet på vad jag blev..
Hade jag skickat efter nåt som var trasigt?!!
Testade flera gånger att starta om.. samma sak igen.. hackigt.

Tog ut skivan, kikade på den och konstaterade flera stora intorkade fingeravtryck... hmm..inte fan var dom mina iaf.
Gnuggade bort dom lite lätt.. lade skivan i xboxet igen och startade.. fan va glad jag blev när det funkade felfritt!!

Såg 1 avsnitt.. ska nog se ett till snart igen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hmm desperate houswifes e de ngt o ha de ? Har börjat kolla på säsong två verkar rätt spännande men kanske inte bli lika kul om man inte vet vad som hänt i säsong ett..hmm

2008-11-06 @ 18:07:51
http://alexandrari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0