Flåsarn- -

Mörkt och dystert..

Idag sov hela familjen länge.. till ca 11.30..fy fan..

Det är mörkt här och jag känner mig död.

Har nyss lagt Maya igen så att hon får sova en liten stund så att man får lite saker gjort... men vettefan om jag orkar göra nåt nu.

Ante har åkt till Norrsundet,han + några till ska ha en spelning ikväll därute för Lions, men han kommer väl hem runt midnatt skulle jag tro..

Mormor är nog påväg hit med nybakade bullar, kul :)

Fan va jag inte orkar skriva så mycket nu egentligen..ögonen går i kors.. vädrets fel.
Försökte klämma i mig lite rester från gårdagens tacos nyss, det gick så där.. jag överskattade nog min hunger eftersom att mer än hälften av maten ligger på tallriken vid disken.

Det är blod på mitt köksgolv som jag lär ta bort kom jag på nu...
det hände i morse.. det gjorde ont..men det var inte meningen.

Så här var det;
5 imorse så vaknade Maya och ville ha välling, så då var det bara till att kliva upp och traska in i köket och fixa det åt henne... yr och trött som jag var så råkade jag veva ner ett glas från diskbänken, PANG KRASCH OCH KLIRR lät det typ..
glaset gick i tusen bitar... tänkte att Jag tar upp det där när vällingen är klar.. gick till micron och AJ FAN SATAN I HELVETE VAD FAN HÄNDE?!
Jo, jag klev i glaset.. det rann blod..

Lär ta bort det nu.

!Over and Out!


Konstig vinkel på foten.. men va fan.. ser ni?

Kommentarer
Postat av: bimbomamman

hej , lust att bli min bloggvän?

2008-11-29 @ 19:16:12
http://sandram.webblogg.se/
Postat av: Ida

Sköönt..inget väcker en bättre än glas i foten smärta

2008-11-30 @ 00:32:22
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0