Flåsarn- -

När prinsessan vill busa då måste man busa...

Gick och lade mig väldigt sent i natt.. tror klockan var strax efter 3 när jag kröp ner bredvid Ante i sängen..men det dröjde inte länge förren prinsessan i rummet bredvid pockade på uppmärksamhet.
Jag klev upp, gjorde en flaska välling till henne och gick sedan och lade mig igen...
När klockan var runt 4 så låg Maya och snackade och smågrät efter att ha druckit upp allt i flaskan...redan där förstod jag att sömn... ja det skulle jag inte få mycket utav.

Gick och hämtade Maya och hennes kudde och lade henne mellan mig och Ante...
 och det blev som jag trodde.. i säkert 1½ timme så kämpade jag med att få henne att lägga sig ner och sova.. envisa unge!
Hon skulle ju såklart leka och busa i sängen.. men det ville inte jag.

Tillslut så måste vi ha somnat... men det varade inte länge.. 
strax innan 8 nu på morgonen så bestämde sig Maya för att det verkligen var dags att vakna..

Jag är en zombie idag..              

Kommentarer
Postat av: D E A F E E M

Haha men usch, stackare! :(

2008-11-18 @ 14:42:02
http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0