Flåsarn- -

ögonen går i kors...

Det har varit en jobbig natt, Maya somnade inte förren kl 1.
Ante kom hem runt 02.20 i natt, då satt vi och snacka lite..sen rökte vi och gick och lade oss.. snackade lite om dagisplatsen fram och tillbaka.

Precis när jag skulle till att sova så vaknade Maya, klockan var då säkert 3 eller nåt.. hon hade en hemsk hosta så jag bestämde att hon skulle få sova mellan oss.
Gick och hämtade en gråtandes Maya,bytte blöja och fixade en liten flaska saft (bra med kallt när hon har hosta).
Efter saften så blev hon lugnare och somnade.. men hon bökade mycket, ändrade position o så hela tiden.

Jag tror inte att jag somnade förren runt 4 eller halv 5.. och även om  jag sov då så gjorde jag det inte helt, sov typ med "ett öga öppet".

Klockan 8 imorse så vaknade Maya och bestämde att det var dags att kliva upp..hur trött man än är så lär man ju kliva upp då.

Är avundsjuk på Ante som utan bekymmer ligger och sover... o han kommer nog göra det tills klockan 11 iaf, sen när han vaknar så kommer han bara sitta framför datorn eller så blir det en dag med bara Desperate housewives.



Mina ögon går i kors av trötthet..

Kommentarer
Postat av: jesa

känner igen det där.. Det är alltid jag som får kliva upp med alex.. werner hör han inte ens.. men snart ska jag dra upp han ur sängen för jag ska ner till tvättstugan.. å sen ska vi ut till garaget!

2008-11-15 @ 09:05:47
http://raggarjesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0