Flåsarn- -

ögoninflammationer och rinniga näsor!


Igår kväll, när jag och Maya hade lite kvällsmys i soffan för att varva ner så märkte jag att hon var väldigt glansig på ögonen och att hon gnuggade i ögonen jätte mycket..
Förstod på engång att det var ögoninflammation.. gick och lade henne så att hon skulle få sova..
När Ante kom hem runt kl 23 så vaknade Maya, så jag tog upp henne... då var hennes ögon nästan helt igenkletade..
Idag har det varit bättre tack och lov, och vi baddar med ljummet vatten.
Förkyld är hon oxå igen.. hon hann inte ens bli frisk innan det började om igen.
Stackars min lilla älskling.

Ikväll så är jag ensam igen, Ante ska repa inför en spelning som han ska ha imorgon på gasklockorna..
Men när han kommer hem så ska vi se på andra säsongen av desperate housewives om han orkar, fick liksom hem den boxen idag :)

Imorgon, då blir det upp med tuppen.. kommer bli hårt med tanke på att vi är vana att kliva upp runt kl 9.30-10.00.. men jag känner att det är dags att börja kliva upp tidigare.
Vi ska (Jag o Maya) nämligen vara hundvakt hemma hos min pappa.. ska bli kul!
Då kan man rycka Misak i dom 5 hårstrånen som han har på huvudet, Maya kan rida på Zorros rygg och den minsta, henne kan vi säkert göra någon god lunch på :P
Närå.. vi ska vara snälla. Eller iaf jag.
Det Maya gör på hundarna får Maya stå för.. inte jag.

Zorro


Misak och Signa/Actina




Kommentarer
Postat av: catarina

hmm...

2008-11-14 @ 06:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0