Flåsarn- -

Oh, what a night!

Jobbig natt, jobbig morgon...

Gick och lade mig runt kl 01.30 i natt, efter att ha gett Maya en flaska välling och bytt blöja på henne.
Spelade lite på Antes mobil för att jag inte kunde somna..
Maya ligger i rummet bredvid och har världens hosta... inte så att hon grinar men det är illa nog att hon kan kräkas av hostan.
Jag bestämde mig för att låta Maya sova inne hos mig och Ante, så jag gick och hämtade Maya och lade henne mellan oss..
 
Det gick hur bra som  helst, förutom att jag har legat halvt vaken hela natten, har ju varit tvungen att hålla koll på henne..

Imorse så skulle Ante upp skit tidigt, kl06.20...
Hans humör var inte att leka med.. han var så elak och så tjurig så jag fick lust att sparka ut honom och låsa dörren.


Jag och Maya somnade om igen.. hon i sin säng och jag i min säng... vi sov till 11... haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0