Flåsarn- -

Thomas Quick, Bianca, Sverige=Fittland, Willys.

Idag har varit en slödag.. hade tänkt städa upp stöket efter människan som var barnvakt igår.. men jag orkade inte :P
Får göra det i natt istället, iaf plocka undan leksaker m.m

Tidigare ikväll så var jag hos min far och passade odågorna (läs barnen) och byrackorna( läs hundarna)...
barnen visade upp sina färdigheter med att hoppa i sängen och hundarna visade upp sina trick i tiggande.

När jag och Maya kom hem så väckte vi odräglet (Ante)
och tvingade honom att klä på sig och följa med till Willys för att handla..
storshopping blev det.. bunkrade upp med en hel del frukt och grönt, b.la en hel ananas *gott*.

Kikade på efterlyst när vi kom hem.. jag kan inte låta bli att tänka "Vad var det jag sa?" när dom snackade om Thomas Quick.. jag har ALLTID tvekat på om han verkligen är skyldig till alla dom där morden som han har erkännt.
Mannen är psyksjuk och en mytoman, helt klart.
Tänk vad många mördare som kanske går lösa ute på våra gator bara för att han erkännt mord som han med stor sannolikhet inte har genomfört och för att poliser och domstolar bara gått efter erkännande och inte tekniska bevis.

Sen den där Bianca med 10 månaders barnet som inte har nåt hem, SKÄMS SVERIGE!
Hur FAN I HELVETE kan man behandla någon så?
Ibland så skäms man för att vara ifrån Sverige...det är ett riktigt jävla FITTLAND ibland.



Desperate housewives har vi oxå sett ikväll och nu har Ante hoppat i säng.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Så mkt stökade jag ju inte till. Det var ju inte skinade ren innan. Så ge inte mig skulden för allt. :P

2008-11-27 @ 23:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0