Flåsarn- -

Det är svårt att förstå..

Tänk att för 1 årsedan så låg jag på förlossningen och kämpade med världens värkar..
Vi visste inte när vårat barn skulle komma ut och hur barnet skulle se ut..
Men kl 04.35  den 9:e Oktober 2007 så kom hon, det vackraste barnet i hela världen, våran dotter Maya.
All den smärta som jag upplevde under förlossningen försvann på engång som jag hade fått upp henne på bröstet..då blev vi en familj, en liten egen familj.
Vi var så stolta och så lyckliga.

Nu, 1 år senare så sitter jag här, skriver i min blogg, haft en stressig dag med städning och bakning och är ännu inte klar.
Jag ska slå in presenter och plocka undan lite, för att sedan väcka Ante kl 4.45 och gratta honom, han fyller ju oxå år idag, 21 år blir han, och sedan efter det så ska vi gå in till Maya och gratta henne på hennes 1 årsdag och ge henne hennes presenter :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0