Flåsarn- -

"Det ska bli ett sant nöje att döda dig!"

Har inte orkat skriva så mkt de senaste dagarna, det har varit lite mycket hemma just nu.

I förrgår så var jag iaf på stan och träffade Anna och hennes kompis Karin, vi gick och käkade lunch inne på Nian, stekta nudlar med kyckling blev det för mig , det var super gott :)
Maya skötte sig exemplariskt, tycker iaf jag som är hennes mamma.
Jag fick hålla i lilla Wincent och gosa med honom... tänkt att på 1 år så har man glömt bort hur man håller i en sån liten nyfödd bebis.. man blir så osäker och tror att man gör fel och att man kommer tappa bebisen.

Gick sedan runt lite på stan och kikade
, Wincent fick lite nya kläderoch en skallra, Maya fick 2 nya nappflaskor och den ofödda lilla bebisen i Karins mage fick oxå lite nappflaskor och grejer.

Sen gick vi och satte oss och snackade lite skit
om våra lata karlar och bestämde oss för att vi ska köpa ett hus tillsammans,vi 3, och så ska vi driva kollektiv verksamhet, där ska vi bo utan karlar.

Igår så var det en ganska lugn dag, alla vi 3 sov länge och det behövdes nog..
Åkte till Köpis på eftermiddagen för att handla lite...
Kikade på Bonde söker Fru på kvällen och sen Robert Gustafssons nya film "Lösvikt", det var roligt.

Gick och lade mig ganska så tidigt, eller ja.. det var väl runt midnatt iaf..

Läste lite i min nya bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig"-Magdalena Graaf, den är väldigt bra, hon berättar så ingående att man nästan känner slagen mot huvudet själv.
Den boken gillar jag verkligen!
Så alla ni som läser, KÖP DEN!

Idag så blir det rätt lugnt.. ska väl ta en liten städdag här.. men Ante ska sova längetill eftersom att han ska upp och jobba natt.
Vad ska jag göra tills dess då?
Starta en tvättmaskin och sedan gå ut kanske?
Men det finns ju ingen att gå ut med...Sussi är ju i Norge.

Kommentarer
Postat av: Daysi

Tackar :) oh tack för tipsen ;) Ja du? det vet jag faktist inte det är ju upp och ner med förlovningen men jag tror de kommer att förlova sig.

Mjo det kommer jag nog vilja men nu så vill jag ha en stor mage :P men det vill nog alla som är gravida ^^

2008-10-23 @ 10:40:08
http://daysinemiorellana.blogg.se/
Postat av: jässica

Vi kan gå ut och gå!

2008-10-23 @ 20:13:43
http://jaassica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0