Flåsarn- -

Födelsedags kalas!

Idag har vi haft ett stort kalas här hemma!
Först så fick jag baka,baka,baka och städa.. blev aldrig klar kändes det som.
Helt plötsligt så fylldes hela lägenheten av folk som ville fira Ante & Maya.
Det bara vällde in folk, från höger och vänster typ..
Det fikades och lektes... trevligt :)

Maya fick många fina presenter.. Ante oxå..
det här var verkligen en lyckad dag :)

Jag är helt slut i huvudet och kroppen just nu och jag vill bara gå och sova.. o det ska jag göra snart kan jag lova.

Imorgon är det en ny dag.. då kommer det fler folk som ska ha fika.. tack & lov så slipper jag baka tills dess :)

Tack alla ni som kom idag och firade Ante & Maya! :D



Om ni klickar HÄR så finns det bilder från kalaset :)

Kommentarer
Postat av: catarina

Men det var ett jättefint ettårskalas! Och vad duktig du är att baka, dig ska jag anställa i fortsättningen...=) Tycker synd om dig som fick ta reda på allt efteråt bara....det blev ju ganska många i lägenheten....

2008-10-10 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0