Flåsarn- -

Imorgon vankas det promenad!

Om jag har tur så är Ante-Fjante helt ledig imorgon, det skulle vara hur jävla skönt som helst!
Idag har han jobbat 13 timmar, alltså 2 skift.. !!

Om han är hemma imorgon så ska jag sätta honom i arbete här hemma på förmiddagen, sen så ska jag släpa med honom ut på promenad med mig och Maya.
Men även om inte han vill gå ut och gå så drar jag och Maya ut iaf... tar med mig kameran oxå för att ta lite fina bilder på Forsbacka :)

Igår när jag och Sussi var ute och gick så tog vi en redig runda... gick till Kalvudden först, satt ner där ett tag och kollade ut över vattnet.. kameran hade jag med mig,men inga batterier.
Jag har lärt mig; kolla alltid om det finns batterier i kameran innan du tar med dig den någonstans!

Nog om det!

Hur ska man göra för att få mer läsare?!



Havsutsikten på Furuvik är så vacker! Bilden togs midsommardagen-08!


Kommentarer
Postat av: Umm Elias

Läser du min, läser jag din...hahaJag vill också ha fler läsare!

2008-10-13 @ 22:19:20
http://ummelias.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vill ju ha en som är 10-13.3" vill inte ha nån större.. har kollat ut en LG som är i den storleken, och har både webcam & stor hdd, men har inte kollat så noga på grafikkortet/ramminnet osv å sånt..vill ju kunna spela the sims2 på den :p Men gillar den rosa från Vaio å =)

2008-10-14 @ 00:34:26
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0