Flåsarn- -

Jag trodde att hon hade dött....

Jag gav Maya välling runt midnatt... sen runt kl 1-1.30 så gick jag och lade mig.. var beredd på att få kliva upp någon timme senare för att byta blöja o ge henne en flaska välling till..
Men, kl 10 nu på morgonen så vaknade jag.. hörde inte Maya och kan inte minnas att jag har varit upp nå i natt till henne..
Jag blev alldeles förvirrad och orolig... "tänk om hon har slutat andas och dött i natt" sånna tankar och funderingar dök upp i mitt huvud.. smög in till Maya.. och där ligger hon.. nyvaken :)

Ska försöka väcka Ante snart så att vi kan lägga på ett kol här hemma o sen gå ut på promenad!



Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken sjusovare den lilla fröken är då!

Är väl skönt, så du får sova ut du å=)

2008-10-14 @ 11:52:37
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0