Flåsarn- -

Jesus!

Nädå, han har inget med detta inlägg att göra.


Mamma  & Mormor har varit hit på dagen och hälsat på.. dom hade med sig lite fika och nå kläder till Maya :)
Satt och snackade en massa,och ja.. det blev en het diskussion om en nära släkting.
Och jag är så jävla förbannad på honom nu...han verkar inte vara riktigt frisk i huvudet!
Fittstyrd jävla idiot!
Aja.. mer om det senare kanske.

Ante & Maya sitter och kollar på en Metallica konsert på DVD.. jag ska väl börja med maten om en stund, filéerna tar väl ett tag att få perfekta.

När jag var och handlade så kändes det mkt konstigt..
I lilla lilla Konsum var typ hela Forsbacka samlat.. det var väldigt mycket folk där inne och utanför..
men det var inge möte eller så heller.. antingen så är det väldigt lite folk där inne eller så är det fullt så att man inte kan komma fram.. och alla dessa gamla kärringar som ljuger i kön "Jag har bara denna mjölk,kan jag få gå före?" snäll som man är så släpper man fram dom.. vet ni vad som händer när dom väl har kommit fram?
Då åker deras rullväska (sån där som man drar på backen) fram, och där ut flyger det upp varor för närmare 900 spänn... Bara mjölk ..In My ass!

!OVER AND OUT!




Kommentarer
Postat av: Ida

Fräcka jävla kärringar då.. skulle ha sparkat henne på smalbenet *moahhaha*

2008-10-17 @ 16:50:03
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0