Flåsarn- -

Ljushuvud?!

Min käre sambo Andreas är inte så smart ibland.. eller ehm *host host*  han är typ aldrig smart :P
När vi var på IKEA för någon vecka sedan så bad jag honom hämta glödlampor med både stora och små socklar..han gick och hämtade jätte många, och jag litade på att han hade klarat den uppgiften..

Imorse så hade jag sönder våran lampa som vi har vid sängen.. så glödlampan inte funkade längre.
Jag sa åt honom nu på kvällen att byta lampa eftersom att han ville lägga sig nu och läsa en bok..
Men när han står där och ska byta lampa så har han köpt BARA stora socklar!
Åhhh.. alla lampor vi har här hemma behöver ju små
BRA ANDREAS!
Så hädanefter så ska JAG hämta glödlampor när vi är och handlar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0