Flåsarn- -

Nu är jag glad igen :)

När Ante kom hem efter jobbet nu på kvällen så städade vi lite :)
Så nu ser det mycket bättre ut här hemma, iaf i köket,vardagsrummet,hallen och badrummet.
Tyckte att våran tvättmaskin såg så ful ut när jag tog bort alla tidningar därifrån så jag lade dit en svart "löpare" och ställde ett fat med 3 stora ljus där på.. blev ganska så bra faktiskt :)

Imorgon så ska vi iaf åka och handla innan Ante börjar jobba.. ska handla saker till allt jag ska baka och shoppa lite presenter åt Maysan..
Oså ska jag städa i sovrummen och tvätta en himla massa.
Just ja, ska möblera om lite oxå.. tycker det är så fult att ha en dator i vardagsrummet så den kommer få flytta in i vårat sovrum imorgon, men då lär jag hugga sönder en del av en ful bokhylla som står där och slänga den och ställa sängen annorlunda, men det är det värt.

Jag är glad nu, allt känns inte lika hopplöst längre :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att det har börja ljusna lite =)

2008-10-07 @ 10:52:18
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0