Flåsarn- -

Skit oxå,vilken morgon!

Idag så tog vi (läs Jag) lite sovmorgon..
Jag hörde att Maya var glad inne på sitt rum så jag tänkte att jag kunde ligga kvar i sängen 10 minuter till..
Klev upp.. letade efter ett par byxor i garderoben och möts av en väldigt äcklig stank..visste inte var det kom ifrån så jag gick och letade och letade.. men hittade inget.. så gick jag in till Maya.. och där... där hade någon haft bajsparty..
Hela Maya var täckt av bajs och hela hennes säng.. fanns ingenting i den där sängen som inte hade bajs på sig..
Så det var bara att ta ungen, slänga ner henne i badkaret och duscha henne..
Sen var man tvungen att starta morgonens första maskin tvättt... bajs sängkläder...Weeehooo! vilken morgon!

Kommentarer
Postat av: jässica

fy fan då hade jag spytt!

2008-10-10 @ 11:11:23
http://jaassica.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hahahah, vad vidrigt !

2008-10-10 @ 14:01:22
Postat av: Ida

hehe..men det var väl mysigt?

2008-10-10 @ 14:41:30
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0