Flåsarn- -

Spricka?

Så.. nu har vi kommit hem från Hälsocentralen..
okej, jag erkänner... vi var där 1 timme förtidigt, jag hade som vanligt glömt bort vilken tid jag skulle vara där..
så vi drog och käkade frukost på IKEA..

Sen när det var dags för mig att träffa läkaren så gick det bra.. han kollade lite på hur jag gick och han klämde lite på foten, han sa att det kan gott & väl vara en liten spricka i foten så han gav mig ett papper med tider till röntgenmottagningen, dom har ju börjat med öppenmottagning.
Han sa oxå att jag får stå ut med att ha ont någon månad till...
Skoj!
Men det gick bra iaf, han var väldigt snäll..
Mycket bättre än den där Muhammad Abdulrazakazakstanbud eller vad fan han hette som jag hade förra gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0