Flåsarn- -

Stan...

Ska väl ta och göra mig iordning snart,Maya ska ha mat kl 11 och 11.40 går våran buss.
Blir inge öppna förskolan idag.. men jag ska till stan iaf och träffa Anna & hennes lilla Wincent.
Vi ska väl käka lunch och sånna saker, trevligt kommer det att bli :)

Det var längesedan som jag var på stan och gick runt faktiskt...blir liksom inte så ofta när man måste släpa med sig barn och barnvagn, sen så tycker inte jag att det är så speciellt kul att kika i affärer heller, man har ju inte direkt någon ekonomi som tillåter att man kan köpa vad som helst.

Nä om man skulle ta och sätta igång då!

lilla Wincent när Maya fyllde år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0