Flåsarn- -

Svar till Ewa..

Eftersom att jag inte visste hur jag skulle svara till dig så gör jag det här på min blogg och hoppas på att du läser.

Jag vill inte skriva för mkt eftersom att jag inte är "utbildad" inom ämnet, men vad jag vet så ska man vara extra försiktig vid seanser och liknande tillställningar då det ofta finns en mindre trevlig ande/energi som vill tränga sig igenom till din värld.
Man kan omedvetet öppna sig för andevärlden och då vet man aldrig vad det är för andar och energier som man släpper in.
Om du känner dig väldigt besvärad, som det faktiskt verkar som att du är, så skulle jag nog råda dig att maila ett medium och ställa denne lite frågor om vad han/hon tror och hur du kan få bort dessa "onda" energier som du känner stör dig.


Lägger in en länk här till en sida som jag tycker du kan gå in på och läsa lite, maila även Johan.
www.mediala.se

Lycka till :)

Uppdaterar svart lite... kom på en sak om något som kallas för "klibbandar", det är andar som suger energi ifrån en.. ofta är dom andar som missbrukade tex droger när dom levde.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för ditt svar...det lät intressant, jag ska gå in på länken du gav och läsa lite, man vet ju inte om det är andar eller om jag bara är "trött i kroppen" (utbränd) men min hjärna blir lätt "störd av massa ljud och intryck så har det inte varit förr, jag jobbar ju med barn så det går bra men då jag ska konsentrera mig och har massa annat runt huvudet så blir min hjärna "stressad" och det känns konstigt...går lixom inte att förklara.

min email är a[email protected] i fall du kommer på något du vill tala om.

Jag vet vem du är ...vet inte om du vet vem jag är :)

2008-10-07 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0