Flåsarn- -

Svara på dessa frågor,Tack!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag gillar att läsa din blogg, se vad som händer i ditt liv med din sambo o din dotter :-)



Jag läser din blogg varje dag :D



kan inte komma på nått att förbättra

2008-10-13 @ 22:00:33
http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: susannne

Jag läser din blogg för att du är min brorsdotter. Läser den så fort du har uppdaterat den.



Helt ärligt kan jag inte komma på nånting som du kan förbättra. :)

2008-10-13 @ 23:11:13
Postat av: Ida

Läser den för att jag känner mig tvingad..hehe! Näe då, tycker du skriver bra.. Slinker väl in o kollar om du uppdaterat den några ggr om dagen skulle jag tro =)



Förbättra *hmm du skriver alldeles för lite om MIG! haha* näe, du har inget som behöver förbättras mer än att du kan skriva lite mer så man har nå att läsa om dagarna ;)

2008-10-14 @ 14:21:10
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0