Flåsarn- -

Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Maja

Regler:
*
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


1.Jag har druckit  ½ liter hembränt(oblandad) i en bilfärd mellan Valbo och Gävle (ca 10 min).

2.Jag avskyr höga höjder.Jag är säker på att om jag står på en klippa så hoppar jag av rädsla.

3.Jag har extremt fula fötter.

4.Jag har bristningar på magen efter graviditeten, man är väl en tigermorsa!

5.Jag är mörkrädd.

6.Vill så gärna ha ett till barn.... men det får väl vänta ett tag.

7.Jag tror att det finns ett liv efter detta och att det finns andar runt omkring oss.


Jag utmanar:

*Ida
*Sussi
*Tess
*Nicki
*Jässica
*Ellen

Kommer inte på någon mer just nu...

Kommentarer
Postat av: Ida

Så..

2008-10-27 @ 22:52:30
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: susss

jag orkar inte ! :(

2008-10-28 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0