Flåsarn- -

När den ena växer upp..




Jag är tydligen inte så rolig att umgås med längre..det har jag märkt mer och mer från fler och fler personer.
Det är tråkigt tycker jag.
Man börjar ju undra om det är för att jag lever ett annat liv än vad de gör..dvs att jag har sambo och barn osv..
Man kanske inte blir lika rolig när man inte kan vara lika impulsiv som förut?

Själv kan jag säga att jag är SAMMA människa som förut, tro det eller ej, men så är det!
Bara för att jag är mamma till en flicka som blir 2 i år betyder inte det att jag BARA måste sitta hemma och kika på Bolibompa kl 17.30 varje kväll och sjunga god natt visor kl 20!

Jag kan också säga att jag lever mitt liv TROTS att jag har barn!
De som inte har fattat att jag FORTFARANDE är LINA och INTE bara mamma tänker jag inte ödsla min tid på, ni är bara energislukande idioter som aldrig har varit mina riktiga vänner!

Och föressten, jag kan FORTFARANDE bete mig som en 15 åring på fyllan och supa mig nästintill redlös!



Kommentarer
Postat av: Ida

14åring Lina...14åring..! :p *höhö*

2009-08-13 @ 21:58:16
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: TESS ♥

Såna där människor har jag med i min omgivning.. Inte alls så upppiggande !

2009-08-23 @ 16:12:47
http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0