Flåsarn- -

Facebooktabbe #1

Om jag har långtråkigt så ÄLSKAR jag att sitta på t.ex Facebook och glo igenom folks loggar för att se om jag hittar några roliga stavfel eller andra tabbar.

För bara någon dag sedan så fann jag denna:



Har tyvärr fått censurera denne mans ansikte och namn pga att han bor här i närheten och jag vill inte få problem med honom.
Men visst fan är det kul?
Kolla bara hur många timmar det gick innan han rättade till sitt fel.. haha.. tänk vad många som trodde att han faktiskt släppte en rökare.

Kommentarer
Postat av: Sågen

mohaha kommer säkert ja att hamna sen hehe

2009-12-27 @ 19:43:07
http://fredrik.sågström.se
Postat av: Anonym

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH! jag viker mig av skratt!

2010-03-09 @ 00:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0