Flåsarn- -

Alla hjärtans dag och magsjuka..

Idag har vi hållt igång ganska så mycket, åkte till Jimmy på Brynäs runt kl 10.30 för Ante skulle fortsätta på sin tatuering, efter det så åkte vi och käkade lunch på MAX, sen åkte vi till Köpis och efter det släppte Ante av mig och Maya hos pappa.

Hemma hos min pappa så blev Maya väldigt ledsen och det verkade som om att hon hade feber..
Ante kom med vagnen och hämtade oss, så gick vi och handlade lite och sedan hem där jag skulle ge Maya lite mat...innan hon ens hade ätit upp så kräktes hon.. så det blev duschen och pyjamas för henne..
Hon och jag satte oss och mös lite i soffan efteråt och hon somnade på engång.. men så vaknade hon nyss och kräktes igen..

Man känner sig helt handfallen som förälder när ens barn är så sjukt att det kräks och inte orkar med något.. vi lär iaf försöka få i henne vatten och vätskeersättning, men hon vägrade när jag försökte för några minuter sedan.

Ska ta upp vagnen snart så får hon sova i den i natt, så kan jag sova i soffan bredvid henne, man vill ju ha full koll hela tiden.

Melodifestivalen ikväll iaf, skoj det :)


Ursäkta för ett rörigt inlägg.. men jag har så mkt att tänka på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0