Flåsarn- -

And so it goes on.. and on... and on...



Jag blir tokig, ungen skiter hela tiden,
inte normala skitar utan hyperlöst... jahapp, magsjuka där igen,dock från andra hållet, förra helgen så kräktes hon ju bara..

Katterna skiter hela tiden, har dom också magsjuka?

Jag mår dåligt och känner mig orkeslös..

Maya har kissat på golvet, en stor pöl..på parketten dessutom.

Jag måste städa och torka golv..


Jag hade verkligen behövt ha Ante hemma idag, men det har vi inte råd med.. så han är och jobbar, kommer inte hem förrens ikväll.. förhoppningsvis så mår jag bättre då..



Nu ska jag sätta igång här hemma.. sen ska jag och Maya fika på lite melonglass..




Kommentarer
Postat av: emma

okej :)

du verkar ha de rätt tufft där hemma idag.. hoppas det lugnar ner sig :)

du får hälsa till ante när han kommer hem :)

2009-02-20 @ 12:21:27
http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0