Flåsarn- -

Förföljelsemani

...kan man tro att jag lider av.. men så är det inte..

Jag var väl ca 12 år första gången jag träffade denna man, jag och en kompis gick hem till honom och frågade om vi fick ta med hans hund på promenad. Sedan den dagen verkar det som om att han inte kunnat släppa mig, för sedan första gången vi sågs så har han följt efter mig och äcklat sig på många sätt och vis.
Senast idag, för ca 1 timme sedan.

Jag hade nyss lämnat av Maya på dagis, tog bussen till Tempo i Valbo för att köpa mig en macka till lunch,1 steg in i affären hann jag ta innan jag kände mig iaktagen..jag kollade bakom mig-ingen där, jag kollade åt ena sidan.. och det stod han, den jäveln.. han hånflinade åt mig.
Jag gick med snabba steg mot disken där dom har smörgåsar,sallad och annat sånt där.. han gick efter.. han fick så bråttom att följa efter mig att han gick in i minst 3 personer och nästan välte en hylla..
Jag fick gömma mig bakom smörgåsdisken av rädsla.
När jag sedan såg att han gick mot kassan så smög jag mig ut i affären igen.. och jag smög fram till kassan och ställde mig långt ifrån honom.. men han stod och kollade efter mig hela tiden.. och när han hade betalat färdigt så var han bara tvungen att prata med kassörskan tills det var min tur att betala..

-Hej gullet!

Va??!!


Jag betalade snabbt som fan och gick ut därifrån.. ställde mig vid hållplatsen, lyssnade på musik.. och på andra sidan vägen, bakom en stor snöhög så ser jag honom igen... han står och smyger på mig..
Har han inget liv eller?

För några årsedan så bodde jag och Ante i Valbo, bara 1 hus ifrån honom.. och varje gång han såg mig lämna mitt hem så gick han ut, satte sig på cykeln och cyklade runt mig,bakom mig,framför mig och ja.. han förföljde mig..
En gång så sa han också "Någon natt ska jag klättra upp till din balkong, det är inte så svårt ser du"..
Jag berättade det för Ante och hans kompis Jonathan.. dom blev förbannade och besökte hans gård en natt, dom tände eld på hans cykel..
Men det förtjänade han..

Men dom hade gärna fått göra något värre också..


Jag kan ju inte polisanmäla fanskapet heller med tanke på att han inte har gjort något annat än att följt efter, gett oanständiga förslag osv..

Kan inte för världen förstå vad som är så spännande med mig?!
Vad kan en man i övre 40 få ut av en 22 årig,fet småbarns morsa?!

Berätta för mig ni som vet..





Kommentarer
Postat av: Ida

Va!? Håller han fortf på?

2009-02-27 @ 11:11:48
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/february/tavling-vinn-ett-presentkort-vart-2000-.html#comment



Var jätte gärna med och tävla om ett presentkort värt 2000:-



Ha en fin dag!

2009-02-27 @ 11:13:22
Postat av: Ida

jah, nog har han probs allt.. Jag har inte sett honom på flera, flera år faktist.

2009-02-27 @ 12:53:06
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Kimmizz

Helt allvarligt så går de faktiskt att anmäla sånna där personer. Du känner ju tydligen rädsla för denne man och då tycker jag att du ska anmäla han också..

2009-02-27 @ 13:28:41
http://smurfizz.blogg.se/
Postat av: joh

klart du kan anmäla honom , händer det ngt i framtiden om han skulle få för sig nåt så blir det lättare för polisen att plocka honom om du anmält honom tidigare. anmäl för stalking.om du känner dig otrygg så ska du definitivt anmäla . /Joh

2009-03-03 @ 05:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0