Flåsarn- -

första dagen avklarad :)

Då var första dagen på dagis avklarad!
Har gått super bra, Maya var inte ett dugg blyg och hon lekte bra med alla barn :)
Hon är så otroligt duktig min lilla tjej men helst hade hon nog inte haft mig där eftersom att jag inte fick gå efter henne utan att hon blev arg, hon ville gå runt alldeles själv.
Känns jätte bra att det blev så bra idag :)
Får se hur det blir imorgon.

Skulle inte förvåna mig om Maya råkar ut för en dunderförkylning snart med tanke på att säkert 9/10 barn var förkylda.



Har nyss utfodrat både barn och katter och ska strax äta något själv.. är super hungrig just nu..


Kommentarer
Postat av: anne

va härligt att det gick bra :) nu får ni mer egen tid oxå när hon sen e där på dagarna samt att hon får mer kompisar :)

2009-02-11 @ 13:37:02
http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: linnsey

du är utmanad i min blogg=)

2009-02-11 @ 20:59:50
http://linnsey.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0