Flåsarn- -

God Morgon

När jag vaknade så var jag förvirrad, jag visste inte vart Ante var eller någonting..klev upp, kollade på klockan som var 8.30 och sedan gick jag in till Maya som också nyss hade vaknat.
Helt underbart att hon och jag lyckades sova vidare när Ante skulle dra till jobbet imorse :)
Vi brukar annars vakna med honom runt 6.30.

Obotligt trött idag är jag, ögonlocken känns oerhört tunga och jag känner för att göra absolut ingenting idag.. men vissa saker lär jag ju göra, tex laga mat och plocka undan lite.

När Maya ska sova efter lunch så ska jag ta en powernap...  jag längtar :) haha

Hon är fortfarande snorig, men hon är pigg och har ingen feber som tur är *peppar peppar*, det där jag ju ändras på två röda.

Nä, nu vill jag att posten ska komma och att jag får en lapp om att jag har ett paket att hämta ut...

Kommentarer
Postat av: Ida

Halloj!

Hur gick det med vägning/mätning idag då? =)

2009-02-02 @ 12:31:40
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Tess

Gick inte att komentera på sista inlägget.. Men jag tycker absoluut du ska video blogga :) SKulle vara kul !

2009-02-02 @ 15:26:51
http://tessupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0