Flåsarn- -

hål i pannan?

Hallå Hallå!

Dagen har varit helt okej :)

Jag och Maya åkte ju som sagt hem till mormor innan 10 imorse, väl framme där så fikade vi och hade trevligt, men så hände en mindre trevlig grej.. Maya snubblade och slog pannan i bordsbenet, när jag sedan försöker trösta henne och kolla vart hon gjorde illa sig så ser jag en bula och ett "jack" alldeles ovanför ögonbrynet, men som tur var så hade det inte gått hål eller nåt sånt.. och, ja.. det blev bättre under dagen.Min stackars lilla gofis.
Fick super god lunch hos mormor iaf, kotlett,potatis ,kokta morötter och sås... I LOVE IT!
Maya lekte och lekte och lekte så att hon blev alldeles svettig.

Strax efter kl 16 så kom Ante och hämtade oss, för då skulle vi bege oss ut till hans pappa i Bergby som fyllde 47 år idag..
När vi kom dit så fick vi äta smörgåstårta, hur gott som helst :)
Sen blev det vanlig tårta också..
Maya var super trött där på slutet och vi for hem kl 20...


Nu sover mina två hjältar iaf :)

Maya sover i mormors soffa.      "Zigenarstugan" på mormors tomt.
                

Svärfar och Maya.
                                           
                                                                              KladdMaya hos svärfar!

                                     

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, fan vad skitig/välanvänd snutten är Lina! den är ju knappt rosa längre :p

2009-02-06 @ 09:48:01
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Carola

är 2 radhus ute nu...

vi bor nästan granne med Emma vi:)



Betalar nu 6000 kr + elen som kommer dyka upp snart..Fast då ska dom sänka hyran, blir väl med dom 300 kr dom höjde med...sjukt..



Kram Carola

2009-02-06 @ 10:33:39
http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0