Flåsarn- -

huvudvärk, men livet går vidare.

Idag har jag världens värsta huvudvärk och den lilla hypokondrikern i mig skriker genast -HJÄRNTUMÖR!
Jag brukar väldigt sällan ha ont i huvudet men idag är det fan för jävligt, bara för det så känner jag mig hur trött som helst just nu, but the life goes on.....
Man lär ta sig igenom denna dag ändå med städning,matlagning och kalas.

Jag är ju en sådan människa som helst undviker mediciner av olika slag,
speciellt alvedon,ipren och panodil, jag har alltid tyckt att dom inte gör någon nytta alls men nu funderar jag starkt på om jag ska ta alvedon när vi käkar lunch och sedan när Maya sover middag ska jag också lägga mig ner och vila lite, tror det blir bäst så om jag ska orka med något idag.

Diskat lite har jag iallafall gjort nyss medans Maya
roade sig med att slita ut alla köksredskap och annat skit ur lådor och luckor, hon försökte även slå sönder ena köksrutan med hjälp av en flaska med vatten i, jag kände lite panik där ett tag så jag slutade diska, men jag lär väl ställa mig där snart igen, efter lunch.

Jag vet inte vad vi ska käka till lunch idag..
men det lutar åt en varsin vårrulle och ris, det är ju så gott :)







Kommentarer
Postat av: Ida

är det på ons som lilltrollet börjar på dagis? =)

2009-02-09 @ 11:21:42
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Carola

go maya..



Jag har försökt mig på en frågestund idag, har inte många kompisar:) så kika gärna in och ställ en fråga eller 2...så jag slipper känna mig dum..

kram

2009-02-09 @ 13:24:55
http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Ida

lär ju träffas nu nån dag.. går alldeles för lång tid emellan gångerna jue!



kram kram

2009-02-09 @ 14:33:48
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0