Flåsarn- -

klart det är min tur..

Gick och lade mig kl 22 igår för att jag mådde så dåligt... och när jag vaknade kl 6.30 så mådde jag sämre.. så ja, jag har fått magsjuka tror jag, men jag har inte spytt än.. men det kommer väl det också antar jag.
Så idag blir det inge dagis för Maya.

Men trots att jag är dålig så lär jag plocka undan lite här hemma.. men sedan ska jag bara ta det lugnt och vila.

 
Egentligen så skulle vi på kalas idag på eftermiddagen,
Antes pappas tjej fyller år... men jag och Maya följer inte med, vill ju inte smitta dom och deras barn precis.

Min mat idag kommer bestå av CocaCola och lakrits, det har alltid hjälpt mig att bli frisk från magsjuka enda sedan jag var liten.. men jag måste orka ta mig till Konsum också... tur att det inte är så långt härifrån, tar bara 2 min att gå dit men innan dess lär man ju göra sig iordning och klä på Maya overall och grejer.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan med Maya och kika på barnkanalen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0