Flåsarn- -

Magknip

Dom 2 senaste nätterna så har Maya fått sovit mellan mig och Ante för att jag vill ha lite koll på henne när hon sover, men båda nätterna runt kl 4 så har hon vaknat och varit hysterisk och helt otröstlig, hon skriker och slänger sig åt alla olika håll och man får inte ta på henne. Jag börjar tro att det är magknip efter magsjukan,  men det är ju så svårt att veta på en sån här liten människa som inte kan tala om själv vad som är fel.
Men i natt så fick jag efter ett antal minuter ta Maya, min kudde och mitt täcke och gå och lägga mig i soffann och kolla på TV, då lyckades hon somna på mig, så jag bar in henne till hennes rum och där fortsatte hon att sova.

Nu är vi vakna och jag är svintrött... har en hel del att göra idag... men jag vill först och främst sova en liten stund till.. så när Maya ska sova igen så tänker jag också göra det.

Nä, nu ska jag kika runt lite på internet...


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Nu finns undersökningen på bloggen. Koden till bannern ska klistras in i ett HTML-läge inne hos dig, dvs du klistrar in dem på samma sätt som ex Bloglovin koden för att få deras banner.



Kramis!

2009-02-17 @ 10:04:23
http://duracellmamman.se
Postat av: anne

fin design :) Magsjuka är så hemskt men det går över......... :/ hoppas hoppas...

2009-02-17 @ 11:06:59
http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: Madde

Hej gumman!

Jag läste ditt blogg inlägg om att Maya vaknar i panik och bara skriker och att du inte får ta i henne. Jag tycker att det låter mer som nattskräck än magknip. Googla på nattskräck och kolla om du tycker att sympomerna stämmer med Maya, jag tycker det iaf...

Kramar Madde Karlsson

2009-02-17 @ 11:49:45
Postat av: Duracellmamman

Hur mår hon nu? Är hon helt i form igen? Tildis fick omtag idag igen :-(



Kramis!

2009-02-18 @ 14:36:17
http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0