Flåsarn- -

Onsdag

Maya somnade på bussen till dagis imorse,inte så konstigt egentligen med tanke på att hon bråkade hela natten... klart man är trött då liksom.

När vi kom fram till dagis så träffade vi min kusin, så snackade jag lite med henne medans jag försökte väcka Maya som sov sött i vagnen. Efter det så gick vi in, Maya blev glad när hon såg alla barn :)

Kom överens med en av fröknarna att jag skulle lämna Maya
där och komma tillbaka efter lunch så jag pussade och kramade Maya och sa hej då och gick sedan iväg till bussen och åkte hem till mamma, där hos henne gosade jag med hennes lilla valp och busade lite med honom, käkade en macka och precis när jag skulle gå mot bussen så kom mamma hem, då delade vi på en sallad... sen blev det bråttom.

Var framme på dagis igen lagom till kl 11.40,
men då satt Maya och åt fortfarande, så jag gömde mig i hallen.
När jag fick komma in på själva avdelningen så sa dom att hon hade ätit 3 portioner korvstroganoff och ris, allt hade gått bra förutom lite gnäll, men hon hade blivit glad igen när hon fick nappen och snuttis.
Lekt med vatten hade hon fått göra idag igen också.

Nu har vi varit hemma ett tag och Maya är på världens sämsta humör, hon fick inte sova färdigt i vagnen på hemvägen så hon är jätte arg nu men hon vägrar sova i sin säng, hon går runt och gråter, lägger sig på golvet och inget duger.
Jag lär väl gå och passa upp lite på henne, smöra lite för´na :)

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Kul att det går så bra Gumman!! Gillat din nya design här inne :-D



Massor av varma kramar!

2009-02-18 @ 14:33:48
http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0