Flåsarn- -

Rökelser :)

Sussi kom och hämtade Maya för någon timme sedan så att jag skulle få städa i lugn och ro, jag är så tacksam för det.
Och jag tror Maya tycker att det är skönt att få slippa mig lite också.

Nu är jag typ klar.. det värsta är borta iaf, resten kan jag göra trots att hon är hemma.

Disken väntar på Ante, men jag ska nog vara lite snäll och diska bort en del så slipper han diska allt.

Jag sprang ner i förrådet med lite skitsaker efter att Sussi och Maya hade gått, och då hittade jag mina gamla rökelser :)
Gissa om jag blev glad?!    Klart jag blev!

Så jag tände en liten rökelse och njöt av doften och kände ett lugn som kröp över mig...

Rökelser har alltid varit lite som terapi för mig, att få tända en rökelse, lägga sig ner i soffan eller sängen, läsa en bok eller tidning, lyssna på lite bra musik och bara vara...
Jag hade nästan alltid rökelser när jag bodde ihop med mitt x J, men varken han eller mina vänner uppskattade det särskilt mycket tror jag :P

När jag får pengar så ska jag köpa några nya rökelser och börja med min "terapi" igen..

Någon mer än jag som älskar rökelser?


Dessa väldoftande rökelser hittade jag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0