Flåsarn- -

seg seg Måndag

En seg kväll har det varit.. seeeegare än segast..

Blev ingen avancerad middag idag, tyvärr.. hade helst velat sett lite grönsaker och annat sådant gott på bordet.
Och det var inte Ante som gjorde mat, det var jag.

Maya gick och lade sig tidigt, kl 18 rättare sagt, hon var så trött och ville gå och mysa med en nytvättad snuttis trots att den var fuktig sedan tvätten..

Jag har haft en riktig tv-kväll,
först Unga Mödrar, lite Dr.Phil,Halv åtta hos mig och sist.. Familjen Annorlunda eller vad det heter.. en perfekt mysmåndag för en trött mamma med feber och huvudvärk.

Ante har också gått och lagt sig föressten,
runt kl 21 lade han sig i sängen.. tidigt för att vara han faktiskt.

Maya vaknade nyss av sin hemska hosta, så hon fick komma upp en sväng, ta lite hostmedicin och så gav jag henne lite pussar och kramar innan jag bäddade ner henne i sängen igen med lite välling.

Känns skönt att vi inte behöver stressa iväg till dagis i morgonbitti
.. då kan jag och Maya ligga i sängen och mysa låååångt efter att Ante har åkt och jobba :)
Men någon gång på dagen så ska jag och Maya gå hem till min pappa och fira min syster Miranda som fyller 11 år, jag hoppas hon blir nöjd över den lilla presenten hon kommer att få, men det tror jag nog.

Hmm.. nä.. om man skulle ta och kika lite i forumet på FL ett tag och kanske hitta något kul att störa sig på och sedan skriva om här..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0