Flåsarn- -

stökig tupp?

Här är vi uppe med tuppen och stökar!  Klev upp strax efter 7 för att hinna säga hej då till Ante innan han åkte till jobbet och för att ge Maya den obligatoriska morgon-välling-flaskan.

Nu har Ante åkt i väg, Maya kollar på fåret Shaun på barnkanalen och jag sitter här, snart lär vi börja klä på oss och greja lite.. sen bär det av utåt mot bussen, man lär väl gå 30 min innan bussen kommer om man ska hinna, för Maya är ju så duktig och ska gå själv jämt + att jag lär gå in på Konsum en snabbis.

Kommer ta med mig kameran idag också så att jag kan ta en massa fina vinterbilder på Maya ute, kanske även filmar en sväng, det är ju skit kul :)

Men jaja..

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

akta så du inte hamnar bakom nån surgubbe på konsum idag då :p

2009-02-05 @ 10:21:44
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Leia

Hehe, ibland är barn roliga.

2009-02-05 @ 12:19:21
http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0